FREDAG!



känner mig som ett ginatricot-barn idag,
har lackthigts, en grå tröja, och ett svart linne,
och till och med underkläder därifrån på mig,
det ända som bryter av lite är uggsen från dinsko
och glittret jag springer runt med i håret (y'

Skolan idag va toppen, fikade med klassen,
sen kollade på lucia & sen va jag med mamma på jysk,
köpta grejer till sängen, skrivbord, och lite småsaker,
hittade också ett par vita supersöta tofflor för
under 50 kronor, jag som har letet som en galning
efter sånna och inte hittat någonstans! är så glad!

snart bär det av ditt susanna, senare ska vi till
kungsör och kolla på lucia bandy, emma&elin ska också med,
saknar er så tjejer! lycka till till alla som spelar och
ha en trevlig fredagskväll! ;) 
 



Love/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0