godnatt.


osminad och inte speciellt söt nånstans.
nej är jätte trött, kom hem vid 8 från skolavslutningen.
inte så jätte nöjd med betygen, men dom va okej iallafall
2mvg, 7vg, resten g, så äre när man kommer på två månader
innan betygsättningarna att man måste plugga...
men ska höja skiten tills slutbetygen!
men hur som helst så kommer jag in på den
linjen jag vill så jag ska inte klaga.
på avslutningen va vi i kyrkan som vanligt,
kören sjöng och rektorn pratade, det gamla vanliga
ni vet, efter vi hade vart där ett tag rullade min klass
vidare till en lokal(?) över citygym och där kom
tomten med våra betyg och så fikade vi lite,
sjöng för hampus som fyller hela 15år haha,
vi går i samma klass och ändå är jag nästan ett helt
år äldre än honom, jag fyller ju i februari. det är nästan lite kul
men grattis till lilleman hur som helst!
och måste bara tilllägga att alla var hur fina som helst ikväll!

skulle egentligen till susanna efter avslutningen men jag
orkade verkligen inte, va superdupertörtt och grinig för ett och annat,
men i morgon åker vi iallafall till västerås och sistasekunden inhandlar julklappar,
hoppas även på att hitta nånting fint till mig själv (a'

jaja nu ska jag sluta skriva, vi hörs i morgon.


puss på alla söta läsare! :)



här har ni en bild på när tomten kom med betygen.
tror det va lollos syrra som va tooomte? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0