RIIIIIIIIIIIIIIIIIV!

supermåndag, eller ?!
nej faktskt inte, ganska stressigt och så!
och när jag kom hem hade mina föräldrar redan börjar riva
mitt rum eftersom jag ska bygga ut det,  så fick avreagera mig
lite med en hammare i väggen, haha as skönt ju!
jag tänker inte skriva så mycket mera än så,
har massor att plugga på! kemi, hemkunskap & svenskaprov i morgon,
känns inte speciellt bra alls med tankte på att jag verkligen inte
orkar plugga mera, men nu ska jag ta mig i kragen och göra det ändå!

slänger upp några bilder, haha såhär sur va jag ;)



och såhära ser det ut nu :
ni kommer få en bild sen när allt är klart också!


och när jag ändå håller på får ni en dagens facelook bild:



puss på alla söta läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0