skolavslutning om en timme!


visade i inlägget innan vad jag tänkte ha på mig på avslutningen...
men det har blivit ändrade planer, tar en vanlig svart thigt klänning
från gina och en kort lack grej över istället,
till det har jag ett par kilklackar från vagabond, mina favoriter faktiskt,
 så galet sköna att gå i och känner mig mer bekväm i det.
facelooken får ni med på bilden. Måste bara påpåeka; herregud vad kallt det
typ 15minus ;o ?!  

efter avslutningen åker jag hem till susanna,
 så hittar väl alla tjejer på nåntgin kul,
hoppas ni får en superfin fredagskväll.


love/N ;)

Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Svar; Åh tack så jättemycket sötnos! <33

2009-12-18 @ 17:10:32
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0