trött&seg natta.


nej nu är jag galet trött funderar på att hoppa ner i sängen
 och dejta min kudde så snart som möjligt!
idag var jag som sagt i västerås med susanna&elin,
dajana kom också en stund lite senare :)
handlade julklappar till alla som jag skulle,
känns jätte bra att ha det gjort så slipper jag ha det
liggandes i bakhuvet!
hittade även lite saker till mig själv,
kanske lägger in bilder imorgon om jag orkar,
men hur som helst så har jag pengar kvar
så jag åker nog dit på tisdag igen med
storebror och hans flickvän,
då blir det bara julklappar till mig själv!
det är sånt jag älskar, haha :D
jaja nu ska jag tralla iväg och borsta tänderna
sen  soooooooooooooooovaaa !
man blir verkligen trött av shopping!


och bilden förresten, den är från igår,
love/ en trött natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0