slänger in en gammal bild och lite tidsfördriv! :)


någon :

som förstår dig: mamma, susanna, jossan, bror & flera
som du saknar: det finns en del.
som du längtar efter: min bror ;o ? 
som du hatar: en i hela världen!

vem ?

kramade dig senast: shilan tror jag :)
pussade dig senast: (a'
ringde dig senast: susannababy
ringde du senast: sussssie
var hemma hos dig senast: calle om jag inte misstar mig :)
var du hemma hos senast: susanna
litar du mest på: mamma!

 har du?

några kärleksproblem: nejdå,
ätit något idag: massor,
pratat med någon idag: aa
gråtit idag: nej
skrattat idag: en hel del :)

jag:

är singel: det är nog så det är
saknar någon just nu: verkligen!
är rädd för att bli övergiven: det händer inte :)
svär ofta: njae, kanske om jag är på dåligt humör.
sjunger i duschen: haha det kan hända :$
är en morgonperson: allt förutom känns det som.
skulle kunna ha pyamas i skolan: om mina kompisar hade de så .
är kär i kärleken: typ ;o
skrattar åt mina egna skämt: om dom e kul, annars inte
vill ha barn: ja när ja blir äldre.
skulle du göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: japp


har du ?

glasögon/linser:nej men skulle verkligen behöva, min syn är kass på långt håll!
piercingar: jappjapp ja, i båda öronen och i naveln.
syskon: en storebror som är helt totalt bäst u världen.
pojk/flickvän: nope
jobb: om några år har jag nog det, men än så länge går jag i skolan :)
rymt hemifrån: skulle aldrig få nånting så dumt för mig, ska jag någonstans så säger jag vart!
färgat håret: haha ja, har haft svart, blondt, ljusbrunt, mörkbrunt, grått, slingat, vinrött, och allt möjligt.
bra självförtroende: ja, ganska, det duger iallfall.
sagt "jag älskar dig" till någon: ja det har jag& när jag säger det till nån irl så menar jag det!
varit kär:  once!
dumpat någon: det har jag.
gjort något olagligt: det tror jag alla har gjort, till och med min 5 åriga kusin brukar glömma cykelhjälmen :)
somnat i skolan: haha en gång på spanska lektionen,
brutit ett ben i kroppen: inte ett enda!
sett en fallande stjärna och önskat mig något : naej.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: det har jag gjort många gånger eftersom jag alltid gör som andra vill.
smugit ut utan lov: nej, mina föräldrar brukar gå med på det mesta så jag har aldrig behövt.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: inte det heller.
en hemlighet som ingen vet : njae, inte som ingen vet tror jag.
sovit en hel dag: ja, när jag e sjuk sover jag hela tiden, så skööönt!
somnat gråtande: once.


brukar du ?

titta dej själv i spegeln: everyday,
ha ångest : har ingenting att ha ångest över.
drömma mardrömmar : njae, mina drömmer brukar vara fina :)
klä dig i svart : svart e fint,
hata folk : haha nej,
lita på folk : ja,


sista personen som ?

sov i din säng : förutom mig så susanna eller elin :)
fick dig att gråta : min storebror, men inte med flit!
du delade en dricka med : suss?
skrek på dig : hahahahaha
du fick sms från : CALLE-BALLE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0