SÖNDAG


saknar min sötiijossan, men som tur är så ska vi gå och
fika i morgon efterskolan, känner att vi har en massa att prata om!
och på tala om skolan så har vi ju haft lov i en vecka känns tufft att börja igen.

igår åkte jag emma och elin till kungsör för att vara med grabbarna,
vi va där bara i några timmar. För herr-Olsson och benjiboy
skulle på halloween party, så jag sminkade benni, inte dåligt läskig han blev ;o ?!
När dom va klara och så drog vi till valskog, jag, emma, elin, kevin och heine
käkade pizza och satt framför tvn hela kvällen, ganska lugn och mysig halloween.

idag kom RasmusStonie hit haha, vi pluggade klart fysiken som ska vara
inlämnad på torsdag, skönt att inte behöva tänka på den nått mer,
klockan 9 körde jag ut rasmus och rullade iväg till bion för att kolla
this is it(michel jackson grejen) med susanna, den va verkligen
värdelös, enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0