värdelöst!

lucky me, eller vad ska jag säga ?!
kemiprovet idag gick helt totalt åt skogen,
även fast jag hade pluggat som en galning på det,
ganska surt faktiskt, de sista frågorna var hur komplicerade
som helst, blev nästan förvånad eftersom det
inte var nånting vi hade gått igenom på lektionerna...
& inte nog med det misslyckandet håller även på
att bli sjuk, hur nervös blir man inte, nu med
svininfluensan och allt det dära, hoppas jag slipper den
iallfall, men har hört att 80% av sveriges befolkning kommer
drabbas av den, kan det ens vara sant :o ?!

ikväll ska jag nog bara ta det lugnt hemma,
min mamma ville även att vi skulle kolla på idol och nån
film som hon laddade hem tillsammans, så det
blir nog mysigt! nu ska jag iallafall ta tag i mina
so papper och lära mig lite o-intressanta saker om
I-länder som jag har prov på on monday...
hoppas  på att det inte blir värre tills i morgon
då jag ska till västerås på ungdomsfestival :ooo

kram/n

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kemi kan vara svårt.

2009-11-20 @ 17:12:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0