kungsör


bilden är från förra helgen



jag va i kungsör igår igen, med lina den här gången, träffade det gammla gänget,
dom som vi var med typ för ett år sen, kändes kul eftersom det
va så länge sen sist. Åkte hem därifrån med 7 bussen om jag inte misstar mig.
När jag kom hem duschade jag och så, sen kom susanna,
vi bakade kladdkaka och kolade på filmen Australia, det va riktigt bra,
kommer säkert kolla på den ett antal gånger till, kan jag tänka mig :)
vi vaknade runt 11 någongång då käkade vi munkar till frukost,
det kan ju nästan inte bli bättre tjockisar som vi är.
Efter de goda munkarna fixade vi oss lite smått och sen drog susanna hem.
nu sitter jag här och vääntar på att elin ska ta sig hit men det kan ju ta ett tag
känns det som eftersin QqQqqqvinnan är så jävla segggggggg!
skriver mer om dagen ikväll,



LOVE/n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0