säger som alla andra, i´m the one and only ;k




alltid lika kul med lite bilder, eller vad säger ni? :)
Idag; va jag på stan med min übersöta mamma,
handlade mössa och vantar, dom på bilden, ja!
och sedan hittade jag ett par lackthigts!
hade ett par redan sen innan, men dom va inte lika
glänsiga, alltid kul med lite nytt i garderoben.
Efter att vi hade vart på stan åkte till till donalds och fika,
träffade även rasmus där som jag satt och pratade med,
trevligtrevlig. När fikan var klar skjutsade min mamma mig
till min praoplats: pizzeria al forno! Riktigt soft plats att
praoa på faktiskt, börjar klockan 4 käkar typ helatiden sen
runt 6 får jag dra igen, passar mig utmärkt lat som jag är!
Iallaall så åkte jag hem till susanna efter jag hade proat klart,
gick en sväng till donalds, andra gången idag, haha illa!
Efter att vi klämt i oss en muffins drog vi hem till henne igen,
satte oss i hennes stora säng och bara pratade, kollade även
på mammas pojkar, riktigt kul program måste jag säga!
puss(k' / n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0