tisdag


haha hittade en jätte gammal bild på mig, sara, sabina och rebecca,
tror den är från 2007 om jag inte har fel ? saknar faktiskt den tiden lite...

nu sitter jag här i köket och kikar runt lite på den bärbara datorn,
har bland annat fixat skype till min mamma så hon ska kunna
prata med sina vänner i serbien... jag tycker hon är lite rolig nu när
hon precis fixat facebook och tror hon är dataprofs ;)

snart ska jag börja plugga också, har massor att göra känns det som
och ändå är det bara andra dagen, biologon ska läsas igenom, har har
ett helt kapitel i matten som jag ska ha gjort tills på fredag och så har
jag fått en svenska puppgift som jag hade tänkt att göra så snabbt som
möjligt.... Ett tips till er när ni pluggar är att skriva upp allting ni läser,
man kommer ihåg det mycket bättre då.
när jag känner mig klar med pluggandet ska jag nog kila iväg till calle en snabbis,
kanska kolla på nån film eller spela lite cs med honom, som jag e totalt sämst på! haha
men det är ändå så kul! :D


hursom helst så var jag med josefine igår, vi käkade kebab och
kollade på willes hockeyträning, han tränade med a-laget i köping,
bilderna kommer upp lite senare, dom finns på den andra datorn,
hejsssålänge! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är den sötaste som finns pluttan. love u bestfriend!:)<3

2010-01-20 @ 18:10:08
URL: http://fromjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0